Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu   Spis treści: Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenie Emisji Głosu
Blog: WSZYSTKO O ŚPIEWIE
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Zapaszamy na legendarny blog Eleny Egorovej poświęcony nauce śpiewu, emisji głosu. Tu znajdziesz wszystkie informacje, które pozwolą Tobie rozwijać się, ćwicząc w domu.
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Szkolenia Emisji Glosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Szkolenia Emisji Głosu EGOsing i Sztuki Prezentacji / Wystąpień Publicznych
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Nauka Śpiewu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Podstawy Emisji Głosu EGOsing
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Jak wybrać dobrego nauczyciela
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Ogólna Emisja głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Proces powstawania głoski
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Oddech i podparcie oddechowe
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu "Atak" dzwięku
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Artykulacja
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Dykcja
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Intonacja
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Przyczyny obniżenia głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Narząd Głosowy
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Budowa narządu głosowego
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Czynności, funkcje krtani
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Więdła (struny) głosowe
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Zjawisko resonansu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Nasada - rezonatory
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Rodzaje słuchu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Higiena Głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Podstawy higieny głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Badanie krztani
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Badanie strun głosowych
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Długość i szerokość strun głosowych
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Mutacja głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Higiena głosu dla nauczycieli
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Lekcje Śpiewu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Lekcje Śpiewu: warunki
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu Warsztaty Wokalne
 Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty dla wokalistów O nauczyciele
 Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty dla wokalistów Uczniowie o lekcjach


Lekcje śpiewu.
Indywidualne Lekcje Śpiewu,
Emisja Głosu.
Kontakt: (+48)508 444 264
E-mail: info@egorova.pl
Miasto: Warszawa, Saska Kępa.

Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji GłosuNauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji GłosuNauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu

Statystyka:


 

Nauka Śpiewu, Lekcje Śpiewu, Warsztaty Wokalne, Szkolenia Emisji Głosu
Nauka Śpiewu

INDYWIDUALNE LEKCJE ŚPIEWU z Eleną Egorovą

Lekcje Śpiewu, Nauka ŚpiewuIndywidualna Emisja Głosu.Lekcje Śpiewu, Nauka Śpiewu, Warszawa, Żoliborz
 1. Unikalna metoda EGOsing® pozwalająca nie tylko wyjawić maksymalne możliwości aparatu i strun głosowych, ale wówczas utrzymać i rozwijać wokalną kondycję bez późniejszego udziału w lekcjach.
2. Mowa. Sztuka prezentacji i przemowy. Praca nad dźwiękiem, treścią i postawą.
3. Praca z utworami. Dobór utworu muzycznego, praca z głosem i emocjami.
Lekcje Śpiewu, Nauka ŚpiewuDarmowy dostęp do profesjonalnych podkładów muzycznych.
 Około 4000 podkładów utworów rozrywkowych, klasycznych, musicalowych.
Lekcje Śpiewu, Nauka ŚpiewuUdział w edukacyjnych Koncertach.
 Uważam, ze Koncerty Edukacyjne dla Uczniów grają ważną rolę procesie rozwoju wokalnego.
Koszt: 100 zł (lekcja 45 min).
Kanet: przy wykupieniu 4 lekcji otzymujesz dodatkową 30 min. lekcję.
Adres: Warszawa, Saska Kępa, ul.Czeska 7 lok. 2.
Zgłoszenie się: tel. 508 444 264
 

GRUPOWE COTYGODNIWE LEKCJE ŚPIEWU

Zapraszam do udziału w stałych cotygodniowych zajęciach emisji głosu.
 
Zajęcia będą odbywać się każdy czwartek o 18:00.
Ilość osób: do 8 łącznie, Czas: 60 min, Wiek: od 16 lat.
 
Podczas warsztatu nauczysz się:
- W jaki sposób odkryć prawdziwą barwę swojego głosu i poznać własne możliwości;
- W jaki sposób wydobywać stabilny silny, nie łamiący się głos;
- W jaki sposób dźwięcznie i donośnie mówić, nie męcząc się;
- Jak pokochać, zaakceptować swój głos,
- Jak budować pewność siebie;
- Jak zniwelować wyniki złych przyzwyczajeń pracy aparatu głosowego;
- Jak pozbyć się tremy
I wiele innych tematów.
 
Koszt: 120 zł miesięcznie (za 4 zajęcia).
Adres: Warszawa, Saska Kępa, ul.Czeska 7 lok. 2.
Zgłoszenie się: tel. 508 444 264
 

WARSZTATY WOKALNE:

Zapraszam na najbliższy Warsztat Wokalny:
Warsztaty Wokalne Warszawa

 
Lekcja 1: CO w muzyce jest najważniejsze, czyli Widz pragnie zostać porwany? Pierwsze pytanie od którego zaczynam lekcje śpiewu:
"Jestem widzem. Jesteśmy na koncercie. Śpiewa wokalista, nie fałszuje. Ale mnie w nim coś się nie podoba. Mówię sobie "nie podoba mi się, więcej tu nie przyjdę". Jeżeli chcielibyśmy rozpisać na punkty, to co mnie się nie spodobało, to co by to było?"
Statystyczna odpowiedź: "wokalista nie czuje tego co śpiewa"; "udaje", "jest fałszywy, nie prawdziwy".
Gdy pytam: a jaki jest ten "Idealny Wokalista"?
Mówią: "prawdziwy", ten który porusza, sprawia "gęsią skórkę".
 
I a ni słowa o emisji głosu!
Jeszcze raz: 90% pytanych nie wspomina żadnym słowem o głosie!
A przecież przyszli na naukę śpiewu. Dlaczego tak jest?
Ponieważ ten sam człowiek jako widz oczekuję od muzyki emocjonalnego podniesienia, a jako wokalista martwię się o własne słabości, na przykład o głos i kieruję się na lekcję śpiewu.
 
A prawda jest prosta. Zaśpiewaj nawet szeptem, ale włóż w śpiew serce a poruszysz, więc osiągniesz wyższy cel muzyki - podniesienie emocjonalne.
Lekcje Nauka Śpiewu Warszawa

W muzyce najważniejsze
są emocje, sens

Jaki by dziwny nie był solista muzyk (nie mówię tylko o wokalistach), jeżeli mnie "porwie" w swój świat emocji i sprawi, że będę wzruszona, to nagle wszystkie jego "dziwności"Widz widzi wszystko przekształcą się dla mnie w zalety. A najprofesjonalniejszy z muzyków śpiewający przepięknym głosem bez serca sprawi widzom zawód.
 
My, jako Widzowie, mamy rację w każdej naszej reakcji oraz emocjonalnym i fizycznym odczuwaniu/odbieraniu muzyki/śpiewu. Nie róbmy z widza kata
To jest nasza prawda.
 
Nie ma ludzi, które przychodzili by na koncert z negatywnym nastawieniem do muzyki, którą będą słuchać. Jednak to nastawienie mogą zmienić muzycy:
 
2 błędy odwracające naszą uwagę od sensu utworu

 
Zadania Domowe:

1. Śpiewam / gram całym sercem. Ty - emocja.
Żyj każdym dźwiękiem, który tworzysz lub w ogóle nie wychodź na scenę. Bądź gorący lub zimny - nie letni. Nie uprawiajmy hipokryzji. Nikt nie zmusza nas do kroków trudnych. Nie jesteś gotowy - powstrzymaj się. Chcesz? Rob całym sobą.
 
2. Prawda najlepsza.
Widz widzi wszystko. Nie udawaj, staraj się być sobą. Masz prawo na swoje strachy i słabości. Ich, zresztą, ma każdy. Jaki by nie byłeś jesteś wyjątkowy i masz mnóstwo zalet.
 
3. Emocję + prawda = sposób na tremę.
Przekierowanie uwagi widzów z siebie (twoich zmartwień, drżących kolan) na sens utworu, to o czym on jest i jakie emocje przekazuje - wspaniały sposób na poradzenie sobie z tremą podczas występu. Cała prawda o twoich słabościach od tej chwili będzie Tobie pomagać. A widzowie, czując twoją otwartość będą Ciebie wspierać i podziwiać twoją odwagę.

Filtry: każdy człowiek ma wielki głos Każdy człowiek posiada wielki głos. Dowodem tego są dzieci: jak oni to robią? Czy oni specjalnie "mądrze" otwierają usta, czy profesjonalnie używają przepony?
Nie! Dziecko po prostu coś "mówi", bawi się, może przy tym być w różnych pozycjach, nawet stając na głowie a dźwięk, który powstaję, jest pełny, stabilny i jest dla nas, dorosłych, za głośny, nam "bolą uszy".
To jak to jest, że My jako dorośli czasami "walczymy" o duży głos, a jako dzieci, po prostu go mamy?
Co się z nami stało?
Nazywam ich - FILTRY.
Są to procesy psychiczne i fizyczne. Innymi słowami pewne "zapory" w głowie, które skutkują naszymi działaniami fizycznymi. Przykład: myślę przed śpiewaniem w domu: "co powie sąsiad?" - będę powstrzymywać głos.

Podstawowe FILTRY:

1. Wyciszenie.

Rodzice nas wyciszają. W dzieciństwie pierwsze co słyszymy: cii-i-i . I, zresztą, dobrze robią, bo jesteśmy głośni. Jednak niektóre dzieci mogą być nadwrażliwe i wystraszyć się. Lub rodzice mogę być delikatni, ale jeżeli usłyszymy "cicho!" tylko na "55 raz", to możliwe, że to "zapamiętamy". I wyciszymy się.
Jak by nie było jest to pierwszy czynnik który wpływa na nas i wycisza fizycznie i psychicznie.

2. Dostosowanie się strun głosowych.

Udowodniono naukowo, ze jeżeli kogoś słuchamy, Kopia Mona Lisy Leonardo Da Vinci namalowana uczniom wielkiego mistrza Francesco Melzi. to nasze struny/fałdy głosowe w dużo mniejszy sposób działają podobnie, jak u tego, kogo słuchamy. To tak, jak by odbieraliśmy jego śpiew, fizycznie, poprzez nasz aparat głosowy.
Jest to dobra i niedobra właściwość.
Dobra ponieważ znane jest mnóstwo przypadków nauczenia się śpiewu po przez słuchanie "dobrych" wykonawców. "Dobre" to są ci, którzy śpiewają pełnym głosem .
Nie dobra dlatego, że aparat głosowy razem z emisją głosu będzie kopiował sposób, manierę śpiewu innego wokalisty, a przecież ważne odkryć swój charakterystyczny głos z własnymi barwami. Więc tożsamość naszego głosu może wycierać się.
Z tych samych powodów wokalistom solowym odradza się śpiewanie w chórze.

3. Filtr społeczny.

My potrzebujemy aby nas kochali, akceptowali, na tym polega sens naszej ludzkiej istoty.
 
"Stwierdzono, że niemowlęta pozbawione przez dłuższy czas kontaktu z ludźmi (dotyk, troska pogłaskiwania) stopniowo popadają w nieodwracalne otępienie i w końcu giną z powodu powikłań chorobowych. … Na bazie tych obserwacji powstało pojęcie głodu bodźców (głód za miłością). Okazuje się, że najkorzystniejsze są bodźce, których dostarcza bliskość fizyczna - dotyk, pogłaskiwanie. …" Eric Berne, "W co grają ludzie".
Lekcje Nauka Śpiewu Warszawa

Jesteśmy zależni od miłości i akceptacji

W społeczeństwie naszą potrzebę w miłości i akceptacji nieźle się wykorzystuje.
Wymyślają się ideały piękna, przykłady odpowiedniego zachowania - warunki naszej akceptacji. Jeżeli im nie odpowiadasz, to wszyscy wiedzą, że z tobą jest coś nie tak.
Na naszych kompleksach zbudowany jest cały biznes i, chyba, dźwig działania demokracji.

Głos - zwierciadło Ciebie.

Czy ulegasz presji społeczeństwa? Czy jesteś perfekcjonistą lub człowiekiem ambitnym? Jeżeli lubisz trzymać wszystkie sprawy w garści, zawsze panować nad sytuacją lub olewasz zdanie ludzi i robisz to co uważasz jest dobre dla ciebie - to wszystko będzie słychać w Twoim Głosie. Czy kochasz i akceptujesz siebie? Masz do siebie dystans, masz świadomość, że możesz popełniać błędy? To wszystko będzie słychać w twoim Głosie.
Czym bardziej dajesz sobie przestrzeń na błędy, na swoją wyjątkowość, tym dźwięczniejszy, pełny barw będziesz mieć głos.
Lekcje Nauka Śpiewu Warszawa

4. Filtr mentalny

W każdym Państwie jest swój "dozwolony" poziom głośności.
U nas, w Polsce, na ulice, w transporcie miejskim, w kawiarni "dozwolony" jest pewien poziom głośności oparty "nasze poczucie normalności".

5. "Śpiew", wydobycie głosu.

Z pojęciem śpiewu nam kojarzy się … z magią. Trzeba coś z siebie wydobyć, wycisnąć. Tym bardziej, że przecież z tak wiele w "powszechnej" nauce śpiewu mówi się o przeponie, że musimy ją pracować, a znaczy używać siły. I wszyscy "wiemy", że aby wydobyć duży głos, to potrzebna jest duża siła.
To jest nieprawda, mit. Powiem więcej. To straszny mit, ponieważ szkodzi, zburza naturalną emisję głosu.
Dlatego proponuję Uczniom nie śpiewać, tylko mówić w tonacji.
Więcej o tym napiszę w kolejnych Lekcjach EGOsing.
 
Lekcje Nauka Śpiewu Warszawa

Podsumowanie:Lekcje Nauka Śpiewu Warszawa
Ja - to mój głos. W tej lekcje chcę pokazać więź pomiędzy psychiką a pracą z głosem. Przyczyny i powody nazwy metody śpiewu EGOsing.
EGO - część osobowości człowieka, która uświadamia się jako JA i kontaktuję się z światem zewnętrznym poprzez postrzegania i działania. "JA - to zestaw osobistych sił, z których to jedna, to druga wychodzi na pierwszy plan". Nitrze.
Sing - śpiew. Proces wydobycia głosu poprzez harmonijną współpracę narządów oddechowych, fonacyjnych i artykulacyjnych.
 
Zadania Domowe:
1. Obserwacja.
Obserwuj dzieci. W jaki sposób oni wydobywają głos?
Obserwuj ludzi wokół Ciebie. Zadaj sobie pytania: Jak oni mówią? Czy dźwięk który powstaję jest z powietrzem? Jeżeli tak, to jakie są tego przyczyny (niepełny głos lub za dużo siły)? Jakie procesy/filtry słyszysz? Spróbuj podzielić ich na psychiczne i fizyczne.
Jakie rozwiązanie proponujesz?
 
2. Spróbuj zawołać. Czy słyszysz pełny soczysty dźwięk bez powietrza? Jeżeli nie, to jakie są tego przyczyny? Opisz przyczyny wykorzystując tabelę niżej.
Lekcje Nauka Śpiewu Warszawa
 
3. Zadaj sobie pytania:
Jak ja odnoszę się do siebie? Czy siebie szanuję? Czy daję sobie prawo na błędy?
Jakie fizyczne Filtry/Procesy spowodowane strachem przed złą oceną innych, przed zrobieniem błędu?
Swoboda ludzi wokół Ciebie kończy się tam gdzie zaczyna się Twoja swoboda. Czy dajesz sobie prawo na "bycie sobą"? Jesteś asertywny? Jak to wpływa na Twój Głos?

 

© 2015 spiew.avella.pl